مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-05سياسي

54 درصد واحدهای روستایی استان زنجان مقاوم سازی شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 54 درصد واحدهای روستایی در سطح مقاوم سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای امروز در بازدید از خبرگزاری فارس اظهار کرد: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه تخصصی، تنها نهادی است که وابستگی مستقیم به دفتر مقام معظم رهبری دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن نماینده ولی فقیه در استان است، تصریح کرد: بنیاد مسکن نیاز به همراهی اصحاب رسانه دارد و در واقع اصحاب رسانه صدای گویای مسولان هستند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه شاهد فعالیت بنیاد مسکن در مناطق مختلف بوده اند، بیان کرد: در واقع اصحاب رسانه بازوی اطلاع رسانی هر مجموعه هستند.

خواجه ای با اشاره به اینکه 92 هزار واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی وجود دارد که از این تعداد 54 درصد مقاوم سازی شده است، گفت: سال قبل 2 هزار و 400 واحد مقاوم سازی داشتیم که امسال به 5 هزار واحد رسیده است و حدود 250 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص و ساخت 2 هزار واحد را به زنجان داده است، گفت: با این کار در نقاط محروم مسکن ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد واحدهای روستایی استان زنجان مقاوم سازی شد

54 درصد واحدهای روستایی استان زنجان مقاوم سازی شد