مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-05اقتصادي

پایان آبان ماه امسال پروژه بزرگراهی همدان ـ سنندج تکمیل می شود


معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تا پایان آبان ماه امسال طول ارتقای گردنه صلوات آباد سنندج به 18 کیلومتر افزایش می یابد و تقریبا پروژه بزرگراهی سنندج ـ همدان تکمیال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی صبح امروز در جریان بازدید اعضای خانه احزاب ایران از پروژه های عمرانی استان کردستان اظهار کرد: وضعیت اجرای پروژه های عمرانی در سطح کشور با محدودیت اعتباری مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان با تلاش و پیگیری مجموعه مدیریتی به ویژه استاندار، شرایط به گونه ای رقم خورده که اولویت به اجرای پروژه های ملی است.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان افزود: ارتقای گردنه صلوات آباد از جمله پروژه هایی است که به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم و نمایندگان در استان همواره مورد توجه بوده است.

ملکی خاطرنشان کرد: از مسیر 170 کیلومتری سنندج تا همدان تنها گردنه صلوات آباد به بزرگراه تبدیل نشده که سال 95 براساس مجموع مطالعاتی که مشاورین طی سنوات گذشته انجام داده بودند این پروژه به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تا پایان آبان ماه امسال طول ارتقای گردنه صلوات آباد سنندج به 18 کیلومتر افزایش می یابد و تقریبا پروژه بزرگراهی سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آبان ماه امسال پروژه بزرگراهی همدان ـ سنندج تکمیل می شود

پایان آبان ماه امسال پروژه بزرگراهی همدان ـ سنندج تکمیل می شود