مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-05اقتصادي

نبود مخزن و شبکه آبرسانی مناسب در «ترخین آباد» اسدآباد


دهیار روستای ترخین آباد شهرستان اسدآباد گفت: نبود مخزن و شبکه آبرسانی مناسب یکی از عواملی است که موجب مهاجرت ساکنان این روستا به شهر می شود که تعویض شبکه و احداث مخزن آب شرب روستا ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان دهیار روستای ترخین آباد شهرستان اسدآباد گفت: نبود مخزن و شبکه آبرسانی مناسب یکی از عواملی است که موجب مهاجرت ساکنان این روستا به شهر می شود که تعویض شبکه و احداث مخزن آب شرب روستا ضرورت دارد.

نادر احسانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: از امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد تقاضا داریم در راستای رفع این مشکل مهم روستای ترخین آباد مساعدت کرده چراکه توجه به این امر با توجه به نزدیکی روستا به شهر اسدآباد و همجواری روستا با روستای گردشگری ملحمدره از نقش موثری در روند مهاجرت معکوس اهالی به روستا برخوردار خواهد بود.

وی تغییر اساسی در بافت روستای ترخین آباد را نیز امری ضروری دانست و اظهار کرد: با بهسازی روستا بافت و ظاهر روستا تغییر پیدا خواهد کرد که این امر نیز خود عاملی در جهت ماندگاری ساکنان بوده و حتی زمینه مهاجرت معکوس از شهر به روستا را فراهم می کند.

احسانی از بازگشایی قسمتی از خیابان اصلی روستا خبر داد و تصریح کرد: با تخریب تعدادی از منازلی که امکان ادامه بهسازی در خیابان اصلی را سد کرده بود، تاکنون توانسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مخزن و شبکه آبرسانی مناسب در «ترخین آباد» اسدآباد

نبود مخزن و شبکه آبرسانی مناسب در «ترخین آباد» اسدآباد