مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-05اقتصادي

4 مسیر برای جلب موافقت میراث طراحی کردیم/ قطار شهری باید به شهرک «مسکن» برسد


سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه با اشاره به وجود موانع میراثی در مسیر پروژه قطار شهری، گفت: هم اکنون در حال مذاکره با مسئولان میراث هستیم و برای جلب موافقت آنها چهار مسیر برای ادامه پروژه قطار شهری در محدوده شکارگاه خسروپرویز تعریف شده است.

- 4 مسیر برای جلب موافقت میراث طراحی کردیم/ "قطار شهری" باید به شهرک مسکن برسد ایسنا/کرمانشاه سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه با اشاره به وجود موانع میراثی در مسیر پروژه قطار شهری، گفت: هم اکنون در حال مذاکره با مسئولان میراث هستیم و برای جلب موافقت آنها چهار مسیر برای ادامه پروژه قطار شهری در محدوده شکارگاه خسروپرویز تعریف شده است.

امین سرتیپ نیا در نشست خبری امروز (15 مرداد) با اشاره به فعال بودن پروژه قطار شهری، گفت: این پروژه در دو فاز پیگیری می شود و تلاش این است که فاز اول هرچه سریعتر به پایان برسد.

وی افزود: با وجود شهردار فعلی که حامی و پشتیبان پروژه است، به نظر می رسد اتمام این پروژه شدنی باشد و امیدوار هستیم دراین مسیر حمایت ویژه استاندار را هم داشته باشیم.

سرتیپ نیا با اشاره به انتقادهای فراوان از این پروژه، گفت: همواره انتقاداتی که بسیاری از آنها بدون پشتوانه علمی و منطقی است، نسبت به این پروژه مطرح شده و می شود و عمده این انتقادها متاسفانه صرفا در جهت منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مسیر برای جلب موافقت میراث طراحی کردیم/ قطار شهری باید به شهرک «مسکن» برسد

4 مسیر برای جلب موافقت میراث طراحی کردیم/ قطار شهری باید به شهرک «مسکن» برسد