مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-05فرهنگي

ساخت «سوباشی» و «ملخ» با حمایت مرکز گسترش


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از ساخت فیلم های «سوباشی» کیوان علیمحمدی و امید بنکدار و «ملخ» فائزه عزیزخانی به عنوان دو اثر تجربی و خلاق حمایت می کند.

- مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از ساخت فیلم های سوباشی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار و ملخ فائزه عزیزخانی به عنوان دو اثر تجربی و خلاق حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزییات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از موسسات تابعه سازمان سینمایی در چهار ماه اول سال99 از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی منتشر شد.

اطلاعات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر اساس کمک به برگزاری جشنواره بین المللی سینما حقیقت و برگزاری همزمان در استان ها، کمک به تولید فیلم مستند (کوتاه، نیمه بلند، بلند)، حمایت از تولید فیلم سینمایی تجربی، حمایت از اکران فیلم های هنری و تجربی، حمایت از تولید مشترک فیلم با دیگر کشورها، کمک به خانه مستند استان ها ، کمک به تالیف و ترجمه مقالات تخصصی سینمای انیمیشن و مستند، حمایت از تولید فیلم انیمیشن سینمایی، حمایت از تولید فیلم انیمیشن کوتاه، حمایت از تولید مشترک فیلم انیمیشن با دیگر کشورها، حمایت از تولید فیلم سینمایی خلاق (کم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت «سوباشی» و «ملخ» با حمایت مرکز گسترش

ساخت «سوباشی» و «ملخ» با حمایت مرکز گسترش