مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-05اجتماعي

نحوه حضور دانش آموزان در مدارس غیردولتی اعلام شد


رییس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای امسال تا زمانی که هنوز وضعیت بازگشایی مدارس به صورت کامل مشخص نشده است اعلام کردیم دریافت هزینه فوق العاده غیرآموزشی از اولیاء ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، مجتبی زینی وند در برنامه تلویزیونی مدرسه ایران با بیان اینکه الگوی شهریه مدارس غیردولتی با توجه به 13 آیتم مبتنی بر هفت سرفصل مشخص شده در ماده 15 قانون تاسیس مدارس غیردولتی تعیین و تصویب می‌شود اظهار کرد: در واقع سهم هرکدام از این آیتم‌ها در تعیین شهریه مشخص است.

وی افزود: برای امسال تا زمانی که هنوز وضعیت بازگشایی مدارس به صورت کامل مشخص نشده است اعلام کردیم دریافت هزینه فوق العاده غیرآموزشی از اولیاء ممنوع است.

یعنی فعالیت‌های فوق برنامه غیرآموزشی بعد از تعیین تکلیف حضور دانش آموزان در مدرسه و با تایید شورای مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان و تایید شورای منطقه قابل دریافت است.

رییس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال گذشته مدارس این هزینه را دریافت کرده بودند گفت: از اسفندماه با مشکل تعطیلی به علت کرونا روبه رو شدیم و اعلام کردیم مدارسی که این هزینه را دریافت کرده بودند و برخی فعالیت‌ها انجام نشده بود باید محاسبه و مبالغ اضافی به اولیاء مسترد می‌ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور دانش آموزان در مدارس غیردولتی اعلام شد

نحوه حضور دانش آموزان در مدارس غیردولتی اعلام شد