مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-05اقتصادي

لغو طرح ترافیک در هفته آینده


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سید مناف هاشمی در حاشیه جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: به رغم اینکه لغو طرح تاثیری در کاهش مسافرین مترو و اتوبوس نداشته و در حد 3 یا 4 درصد بوده، اما به دلیل قرمز بودن تهران و شرایط روانی موضوع مقرر شد که هفته آینده نیز طرح ترافیک تهران اجرا نشود.

به گفته معاون شهردار تهران طبق مطالعات کارشناسی لغو طرح ترافیک فقط 3 تا 4 درصد به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کرده است، اما مدیریت شهری برای لغو طرح ترافیک همکاری‌های لازم را با ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک در مترو به 99 درصد رسیده است، اما در اتوبوس این شرایط هنوز به شکل ایده آل وجود ندارد و باید فرهنگ سازی شود.

انتصاب رییس پلیس راهور تهران به عنوان عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرانروز گذشته مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جلسه هیئت مدیره سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور تمامی اعضای آن برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو طرح ترافیک در هفته آینده

لغو طرح ترافیک در هفته آینده