مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-05سياسي

تیزر و پوستر شعار اربعین 99 رونمایی شد


تیزر و پوستر اربعین سال جاری با شعار «الْحُسین سَفینَهُ الْنِّجاه» با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ساختمان شهدای رادیو رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از شعار و تیزر اربعین حسینی امروز 15 مرداد همزمان با میلاد امام هادی (ع) با حضور حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حمیدرضا شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امسال شعار اربعین  الْحُسین سَفینَهالْنِّجاه انتخاب شده است، گفت: در اسلام شعار در جایگاه مهمی قرار دارد، چرا که شعار می تواند چراغ راه هدایت و رسیدن به هدف در رابطه با موضوعات مختلف باشد.

وی اربعین حسینی را یکی از ظرفیت های عظیم برای معرفی راه امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا ، وضعیت برپایی اربعین هنوز مشخص نیست و طرف عراقی نیز تصمیم در این رابطه نگرفته است.

حجت الاسلام نواب با بیان اینکه شعار اربعین به معنای حضور زائران در این مراسم نیست، گفت: ما برای حج امسال هم شعار انتخاب کردیم، اما حج برگزار نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزر و پوستر شعار اربعین 99 رونمایی شد

تیزر و پوستر شعار اربعین 99 رونمایی شد