مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-05سياسي

افتتاح 115 پروژه سازمان اورژانس/ اورژانس ریلی آغاز به کار کرد


امروز مفتخریم 115 پروژه در استان کشور را افتتاح کنیم تا در خدمت مردم قرار گیرد؛ یکی از زیباترین کارهایی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح همزمان 115 پروژه سازمان اورژانس کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی کسی دچار بیماری می شود اولین جایی که به آن متوسل می شود تلفن 115 اورژانس کشور است و مردم به این مجموعه نفیس اعتماد و اطمینان دارند.

اورژانس کشور به خصوص پس از تشکیل سازمان اورژانس دچار تحولات عظیمی شد که من از همین جا از رییس سازمان اورژانس کشور و کارکنان این سازمان تشکر می کنم.

وی افزود: از زمان قبل شیوع بود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای اورژانس کشور، گفت: به تمام شهدای سلامت به خصوص چهار شهید اورژانس درود می فرستم و امیدوارم خداوند این شهیدان را با حضرت ابا عبدالله(ع) سرور سالار شهیدان محشور کند.

وزیر بهداشت با اشاره به خدمات طلایی اورژانس به بیماران سکته مغزی و قلبی، افزود: امروز مفتخریم 115 پروژه در استان کشور را افتتاح کنیم تا در خدمت مردم قرار گیرد؛یکی از زیباترین کارهایی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد، اورژانس ریلی است؛ درگذشته اورژانس هوایی داشتیم، اورژانس دریایی نیز در حال فعالیت است و امروز گام افتتاح اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 115 پروژه سازمان اورژانس/ اورژانس ریلی آغاز به کار کرد

افتتاح 115 پروژه سازمان اورژانس/ اورژانس ریلی آغاز به کار کرد