مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 16:152020-08-05سياسي

آغاز مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع 8 هزار بسته غذایی در ایلام


امام جمعه ایلام از آغاز مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع 8هشت هزار بسته غذایی در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر امروز چهارشنبه در آغاز مرحله دوم کمک مومنانه در ایلام اظهار کرد: در گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد هشت هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج این توانایی را داشت که پای کار بیاید و با ورود این نهاد ارزشمند موج عظیمی با کمک همه اقشار مردم در سطح استان و شهرستان ها ایجاد شد، که این اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و بسیجیان قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آیین رونمایی از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه و پویش امید و همدلی گفت: در پی رضایت مقام معظم رهبری از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول کمک های مومنانه و تاکید معظم له بر ادامه این پویش مردمی، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام با هدف کمک به افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد.

در این مرحله کمک های انسان دوستانه مردم و خیرین شامل بسته های معیشتی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان توسط پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی جمع آوری شده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع 8 هزار بسته غذایی در ایلام

آغاز مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع 8 هزار بسته غذایی در ایلام