مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-05اقتصادي

آزمایشگاه پخت نان، حلقه مفقوده کارخانه تولید آرد است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان گفت: آزمایشگاه پخت نان حلقه مفقوده در کارخانه تولید آرد است چراکه برای مصرف هر نوع آرد روی کیسه آن باید یک فرمولاسیون جهت پخت نان مرتبط با آرد وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمال صالحی عصر امروز در جلسه  کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان استان کردستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نان یک مواد غذایی پیچیده و مستلزم رعایت فرایند اصول تهیه است.

وی بیان کرد: در استان کردستان جهت ارتقای کیفیت آرد این اختیار به کارخانه ها واگذار شده که در خصوص خرید گندم آزاد هستند از هر نقطه ای که مایلند گندم خریداری کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان گفت: مهم ترین عامل کیفیت، رقابت است امادر  ارتباط با مصرف آرد و گندم یک روش علمی را می طلبد که در این رابطه خبازی ها یک فرمول مشترک برای خمیرگیری ندارند.

صالحی در ادامه آزمایشگاه پخت نان را حلقه مفقوده در کارخانه تولید آرد بیان کرد و گفت: برای مصرف هر نوع آردی روی کیسه آن باید یک فرمولاسیون جهت پخت نان مرتبط با آرد وجود داشته باشد.

وی عدم حضور کارفرماها در واحدهای خبازی را عمده ترین مشکل این حوزه عنوان کرد و گفت: در سنندج اغلب خبازی ها اجاره ای است و خود کارفرما در واحد نانوایی حضور ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه پخت نان، حلقه مفقوده کارخانه تولید آرد است

آزمایشگاه پخت نان، حلقه مفقوده کارخانه تولید آرد است