مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-05سياسي

سبزی: خبرنگاران در پیشگیری از فساد اقتصادی و اداری موثرند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران با شفاف سازی در جریان اطلاع رسانی، در پیشگیری از فساد اقتصادی و اداری تاثیرگذار هستند.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران با شفاف سازی در جریان اطلاع رسانی، در پیشگیری از فساد اقتصادی و اداری تاثیرگذار هستند.

حجت الاسلام محمد سبزی عصر چهارشنبه 15 مردادماه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه به اهمیت خبر و مخبر اشاره کرد و افزود: میزان اهمیت خبر به گوینده و منتشر کننده خبر بستگی دارد و بر این اساس نباید هر خبری را قبول کرد بلکه باید با بررسی دقیق و تحقیق از صحت و سقم اطمینان پیدا کرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش بزرگی در جامعه دارند، اظهار کرد: خبرنگار می تواند افکار عمومی را به سمتی ببرد که وحدت اجتماعی ایجاد کند یا برعکس به گونه ای رفتار خبری از خود نشان دهد که زمینه ساز تفرقه و انشقاق در جامعه شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت اظهار کرد: خبرنگاران در پیشگیری از فساد و وقوع جرم نقش بسیاری دارند و بسیاری از کشفیات وقوع فساد و جرایم، نتیجه جریان اطلاع رسانی رسانه هاست.

وی بر افزایش آگاهی جامعه و تقویت مطالبه گری از سوی رسانه ها تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه باید با وادار کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: خبرنگاران در پیشگیری از فساد اقتصادی و اداری موثرند

سبزی: خبرنگاران در پیشگیری از فساد اقتصادی و اداری موثرند