مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-06سياسي

آیین نامه اهدای جنین و تخمک نیازمند بازنگری است


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: آیین نامه اهدای جنین و تخمک برای کمک به زوجین نابارور نیازمند بازنگری است چراکه این مهم در استان در حال تبدیل به معضل اجتماعی است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: آیین نامه اهدای جنین و تخمک برای کمک به زوجین نابارور نیازمند بازنگری است چراکه این مهم در استان در حال تبدیل به معضل اجتماعی است.

مسعود شهرجردی روز گذشته چهارشنبه 15 مردادماه در کارگروه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی فرد متخصص فلوشیپ ناباروری که بومی هم باشد ندارد و در این حوزه استان با کمبود متخصص مواجه است که به منظور حل این معضل جهاددانشگاهی آمادگی دارد تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت بورسیه دانشجویی همکاری کند.

وی افزود: استان مرکزی از داشتن داروخانه تخصصی درمان ناباروری نیز محروم است که این فقدان سبب شده بیماران داروهای خود را از تهران و قم تهیه کنند که جهاددانشگاهی در جهت راه اندازی این داروخانه نیز آمادگی لازم را دارد.

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی اضافه کرد: آیین نامه اهدای جنین و تخمک برای کمک به زوجین نابارور نیازمند بازنگری است چراکه این مهم در استان در حال تبدیل شدن به معضل اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اهدای جنین و تخمک نیازمند بازنگری است

آیین نامه اهدای جنین و تخمک نیازمند بازنگری است