مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-06سياسي

همکاری اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات برای دستگیری 4 تروریست


بیستم خردادماه امسال غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود درباره بازداشت جاسوسی به نام سید محمود موسوی مجد صحبت کرد و گفت که حکم اعدام او صادر شده است.

- به گفته اسماعیلی؛ موسوی مجد هنگامی که در سوریه به عنوان یکی از نیروهایی سپاه در کنار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به سرویس های جاسوسی بیگانه لو داده بود.

نیروهای اطلاعاتی به قدری قدرتمند هستند که هر تروریست اجاره‌ای را در چنگال خود دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، شنبه یازدهم مردادماه بود که خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات بود.

در پرونده این گروه جنایت‌های بسیاری مانند بمب گذاری در حسینیه دارالشهدای شیراز و قصد انفجار سد سیوند شیراز مشاهده می‌شود که در این میان بمب گذاری در حسینیه دارالشهدای شیراز حادثه‌ای خون بار است که افراد بی گناه بسیاری در آن به شهادت رسیدند.

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، کار اطلاعاتی بر عهده نهادهای انقلابی همانند کمیته انقلاب اسلامی و بخش اطلاعات در سپاه پاسداران محول شد.

بخش اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی در خنثی سازی فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب همچون گروهک منافقین، گروهک‌های چپ و مارکسیت همچون اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات برای دستگیری 4 تروریست

همکاری اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات برای دستگیری 4 تروریست