مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-06فرهنگي

موزه مطبوعات آذربایجان بستری برای تاریخ نگاری و مستندسازی حافظه تاریخی است


در آستانه روز خبرنگار و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مجوز راه اندازی موزه مطبوعات آذربایجان از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضاپورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم اعطای مجوز موزه مطبوعات آذربایجان با ابراز خرسندی از صدور مجوز راه اندازی این موزه، گفت: موزه مطبوعات آذربایجان بستری برای تاریخ نگاری و مستندسازی حافظه تاریخی است.

  وی با اشاره به اهمیت بحث تاریخ نگاری و با بیان اینکه تاریخ چراغی فراروی آینده است، گفت: ملتی که به تاریخ خود اهمیت قائل باشد مسیر توسعه و پیشرفت را با قدرت طی می کند و از این رو، مستندسازی تاریخ و انتقال آن به نسل های آینده اهمیت زیادی دارد.

  وی با قدردانی از دست اندرکاران ایجاد و راه اندازی موزه مطبوعات آذربایجان، اظهار داشت: باید تلاش شود تا آثار به جا مانده از مطبوعات آذربایجان که به عنوان اسناد باارزش تاریخی در دسترس افراد است، جمع آوری و در این موزه نگهداری شود.

  استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه تاریخی تبریز و آذربایجان در حوزه نشر و مطبوعات، گفت: نشریات و جریان  نشر به مثابه خون در رگ های جامعه است و آذربایجان شرقی باید با استفاده از تجارب تاریخی خود، پشتیبان این جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مطبوعات آذربایجان بستری برای تاریخ نگاری و مستندسازی حافظه تاریخی است

موزه مطبوعات آذربایجان بستری برای تاریخ نگاری و مستندسازی حافظه تاریخی است