مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-07سياسي

مبارزه با فساد محور دیدار مقامات ازبکستان و مالزی


سفیر ازبکستان در مالزی با رییس کمیسیون مبارزه با فساد مالزی دیدار و طرفین گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در زمینه مبارزه با فساد را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، روشن عثمان اف سفیر ازبکستان در مالزی با اعظم بن باکی رییس کمیسیون مبارزه با فساد مالزی دیدار و طرفین گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در زمینه مبارزه با فساد را بررسی کردند.

در این دیدار طرف ازبکی گزارشی در مورد اصلاحات در دست انجام در ازبکستان برای پیشگیری و مقابله با فساد، ریشه کن عوامل فساد در تمام ساختارهای دولتی و اجتماعی و همچنین مفاد اصلی قانون ازبکستان مقابله با فساد از سال 2017 میلادی و سازمان ضد فساد تازه ایجاد شده در اختیار طرف مالزیایی قرار داد.

اعظم بن باکی ضمن ارزیابی مثبت اقدامات در دست انجام در ازبکستان مبنی بر پیشگیری از فساد در تمام زمینه های زندگی کشور و جامعه اظهار داشت: متاسفانه، هیچ کشوری از این پدیده منفی مصون نیست.

به گفته وی، شناسایی به موقع، جلوگیری از فساد، رفع پیامدها، دلایل و شرایط آنان، تامین اصل حتمی بودن مسئولیت برای ارتکاب فساد عوامل اصلی توسعه بیش از پیش اقتصاد کشور می باشد.

    بن باکی با اشاره به فعالیت کمیسیون مبارزه با فساد مالزی تاکید کرد: کمیسیون برای اجرای قانون و روشنگری جامعه علیه فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد محور دیدار مقامات ازبکستان و مالزی

مبارزه با فساد محور دیدار مقامات ازبکستان و مالزی