مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-07اقتصادي

فعالیت 3172 زنبورستان در زنجان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان 3 هزار و 172 زنبورستان فعالیت می کند، گفت: این زنبورستان ها یک هزار و 271 تن تولید عسل در سال گذشته داشته است.

- جواد تاراسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بخش کشاورزی می تواند زمینه اشتغال را در جامعه و استان فراهم کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان تعداد 3هزار و 172 زنبورستان فعالیت می کند، افزود: این زنبورستان ها یک هزار و 271 تن تولید عسل در سال گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: افراد شاغل غیر از خود زنبورداران در استان زنجان یک هزار و 487 نفر است.

تاراسی خاطر نشان کرد: ظرفیت بالای تولید عسل و فرآورده های آن با توجه به اقلیم و آب و هوای متنوع استان و وجود زیرساخت های لازم و وجود کارشناسان سازمانی و بخش خصوصی و افراد علاقه مند بسترهای توسغه اشتغال در استان را فراهم کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه عدم وجود و تخصیص اعتبارات لازم در این بخش برای پشتیبانی مالی در راستای راه اندازی و ایجاد واحدهای جدید یا توسعه واحدهای (زنبورستان های) موجود از جمله مشکلات فعالیت در این زمینه است، گفت: عدم انسجام و همکاری برخی تشکل ها و شرکت های تعاونی برای تقویت بازار فروش با ایجاد کارگاه های بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3172 زنبورستان در زنجان

فعالیت 3172 زنبورستان در زنجان