مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-07سياسي

یکه تازی کرونا و تاخیر در نامگذاری خیابان اکبر رادی


همسر اکبر رادی خبر داد، نامگذاری خیابانی که قرار است به نام این هنرمند باشد، به دلیل فراگیری کرونا به تاخیر افتاده است.

- همسر اکبر رادی خبر داد، نامگذاری خیابانی که قرار است به نام این هنرمند باشد، به دلیل فراگیری کرونا به تاخیر افتاده است.

حمیده بانو عنقا به ایسنا گفت: در آخرین تماسی که با آقای حق شناس ـ رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ـ داشتم و پیگیر این موضوع بودم، ایشان اعلام کرد کرونا تمام برنامه های شورای شهر را تغییر داده و به همین دلیل، نامگذاری خیابان به نام هنرمندان نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: البته آقای حق شناس تاکید داشت که نامگذاری خیابان اکبر رادی در اولویت است ولی در هر حال در شرایط پیچیده فعلی، همه چیز تحت تاثیر کروناست.

به تازگی نیز بهزاد صدیقی - سخنگو و مدیر اجرایی هیات مدیره بنیاد رادی - اعلام کرد که سومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی، امسال قطعا برگزار نمی شود چرا که در وضعیت همه گیری کرونا و به دلیل نامعلوم بودن زمان پایان آن، برگزاری این جشنواره امکان پذیر نیست و هیات مدیره بنیاد رادی ترجیح می دهد این جشنواره را در شرایط امن تری برگزار کند.

اوایل اسفند ماه سال گذشته که مراسم پایانی دومین دوره این جشنواره با حضور محمد جواد حق شناس در تماشاخانه برگزار شد، اعلام شد خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی کرونا و تاخیر در نامگذاری خیابان اکبر رادی

یکه تازی کرونا و تاخیر در نامگذاری خیابان اکبر رادی