مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-08سياسي

قائمی: برای مقابله با کرونا باید به وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی خود عمل کنیم


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی برای مقابله با کرونا گفت: رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت فردی و سلامت جامعه ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

- یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی برای مقابله با کرونا گفت: رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت فردی و سلامت جامعه ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

قربانعلی قائمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم رعایت مسئولیت اجتماعی در مقابله با کرونا، اظهار کرد: در شرایط بحران بیماری کرونا، همه ارکان حکومت و مردم تلاش می کنند تا بتواند زمینه های کاهش انتقال کووید 19 را به سایر افراد فراهم کنند و فاصله ­گذاری اجتماعی یکی از موثرترین اقدامات پیشگیری از شیوع این بیماری است.

وی درباره مصادیق مسئولیت پذیری اجتماعی در زمینه مقابله با کرونا، اظهار کرد: فاصله ­گذاری اجتماعی شامل اقداماتی است که ارتباطات نزدیک ما را با سایر افراد محدود و آن را کاهش دهد و موجب محدود شدن شیوع این ویروس خطرناک شود.

وقتی که تعداد افراد مبتلا به کووید 19 به صورت چند برابری افزایش می یابد، همه­ مردم ملزم به رعایت فاصله­ گذاری اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائمی: برای مقابله با کرونا باید به وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی خود عمل کنیم

قائمی: برای مقابله با کرونا باید به وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی خود عمل کنیم