مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-09اقتصادي

بهره برداری از باغ سالار کلانتر کرمان تا پایان سال جاری


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره پیشرفت 65 درصدی مرمت باغ سالار کلانتر گفت:  این باغ تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/کرمان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره پیشرفت 65 درصدی مرمت باغ سالار کلانتر گفت:  این باغ تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مجتبی شفیعی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مرمت و احیای باغ سالار کلانتر گفت: مرمت این باغ هم اکنون در حال انجام است که در فاز اول سازمان میراث فرهنگی با منابع ملی مرمت این بنا را آغاز کرده و فاز دوم مرمت این اثر با حمایت و پیگیری استانداری از طریق سازمان اوقاف در حال انجام است.

وی با بیان این مطلب که متولی این باغ تاریخی سازمان اوقاف است، عنوان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی مرمت و احیای کوشک این باغ حدود 65 درصد است و پس از مرمت ساختمان، محوطه سازی و حصار پیرامون این بنا آغاز خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: متولی باغ سالار کلانتر، درخواست موافقت اصولی برای تبدیل این باغ به مجموعه گردشگری، تفریحی و پذیرایی داده است که در سازمان میراث فرهنگی در حال رسیدگی این تقاضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از باغ سالار کلانتر کرمان تا پایان سال جاری

بهره برداری از باغ سالار کلانتر کرمان تا پایان سال جاری