مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-09اقتصادي

سرمایه گذاری 900 میلیاردی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بخش خصوصی افزون بر 900 میلیارد تومان در طرح های توسعه ای مجتمع بندری نگین بوشهر سرمایه گذاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده از سرمایه گذاری 900 میلیارد تومانی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه برنامه های زیست محیطی در اجرای پروژه های بندری در اولویت سازمان بنادر و دریانوردی است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 450 هکتار طراحی شده که اکنون عملیات ساخت اسکله، پایانه ها و زیرساخت های بندری در 190 هکتار آن اجرا شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: اکنون پنج درصد تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور از بوشهر انجام می شود که با تکمیل مجتمع بندری نگین این میزان به 16 درصد افزایش خواهد یافت.

با تکمیل مجتمع بندری نگین حجم تخلیه و بارگیری بندر بوشهر به میزان 11 درصد افزایش پیدا می کند.

ارجمندزاده اظهار داشت: عملیات اجرایی این مجتمع بندری در سال 93 با حضور رییس جمهور آغاز و اکنون بخش هایی از آن تکمیل شده است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های بندری در جزیره نگین بوشهر افزود: تاکنون افزون بر 450 میلیارد تومان در اجرای طرح های بندری هزینه شده که تا تکمیل شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 900 میلیاردی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین

سرمایه گذاری 900 میلیاردی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین