مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-09ورزشي

آمادگی بانوی المپیکی برای آغاز مبارزات / وعده ای که محقق شد


نماینده سنگین وزن تیم ملی کاراته بانوان ایران در بازی های المپیک بعد از پشت سرگذاشتن یک آسیب دیدگی جدی، آمادگی لازم برای حضور در تاتامی مسابقات را بدست آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اگر ویروس کوید -19 یا همان کرونا شیوع پیدا نمی کرد و المپیک به در تاریخ مقرر برگزار می شد، حمیده عباسعلی نخستین بانوی کاراته کای ایران که موفق به کسب سهمیه حضور در این بازی ها شده بود، باید روز 18 مردادماه به دیدار رقبای خود می رفت.

اما این ملی پوش کاراته 157 روز قبل و تنها چهار روز بعد از آسیب دیدگی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اتریش، پای آسیب دیده خود را در هانوفر آلمان به تیغ یک جراح حاذق ایرانی سپرد.

دکتر بابک امینی بعد از معاینه دقیق و عمل جراحی و در زمانی که بحث تعویق المپیک نبود در فاصله 5 ماه به المپیک، به صراحت اعلام کرد که عباسعلی می تواند با طی کردن روند درمان برای حضور در مسابقات المپیک آماده شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

در همان زمان برخی منتقدان با توجه به شدت آسیب دیدگی عباسعلی، این ادعای دکتر امینی را بی اساس خوانده و اعلام داشتند که با وجود فاصله 5 ماه تا بازی های المپیک، وی این مسابقات را از دست داده است.

این درست که شیوع کرونا ویروس باعث تعویق بازی های المپیک شد، ولی حمیده عباسعلی با طی کردن دوران نقاهت در روزی که باید رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بانوی المپیکی برای آغاز مبارزات / وعده ای که محقق شد

آمادگی بانوی المپیکی برای آغاز مبارزات / وعده ای که محقق شد