مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-09سياسي

احصای 40 اولویت کاری برای مجلس یازدهم


رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به فعالیت 13 کمیسیون تخصصی در مجلس، گفت: هر کمیسیون سه اولویت کاری را در مجلس یازهم برای فعالیت خود احصاء کرده و در مجموع 40 اولویت برای چهار سال فعالیت مجلس یازدهم احصاء و تعریف شده است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به فعالیت 13 کمیسیون تخصصی در مجلس، گفت: هر کمیسیون سه اولویت کاری را در مجلس یازهم برای فعالیت خود احصاء کرده و در مجموع 40 اولویت برای چهار سال فعالیت مجلس یازدهم احصاء و تعریف شده است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه یکشنبه 19 مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به میزبانی دانشگاه ملایر برگزار شد، با تأکید بر وجود وحدت و هماهنگی بین دو نماینده ملایر در این مجلس، افزود: حوزه های اقتصاد و فرهنگ از اولویت های اساسی مجلس جدید است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود کشور آنچه ضروری به نظر می رسد کمک به دولت برای خدمت به مردم است، اظهار کرد: وقت مجلس نباید صرف استیضاح رییس جمهور شود بلکه می توان در یک محیط تعاملی از وزرا سوال کرد.

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برای توسعه شهرستان باید از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند با روند برون سپاری استفاده کرد، گفت: با قول وزیر نیرو به زودی سه مجتمع آبرسانی در ملایر راه اندازی می شود و با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای 40 اولویت کاری برای مجلس یازدهم

احصای 40 اولویت کاری برای مجلس یازدهم