مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-09سياسي

رؤسای شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در کشور انتخاب شدند


اولین جلسه شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه، پس از برگزاری انتخابات با مشارکت 90 درصدی، روز گذشته برگزار و رؤسای شورای عالی انتخاب شدند.

- اولین جلسه شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه، پس از برگزاری انتخابات با مشارکت 90 درصدی، روز گذشته برگزار و رؤسای شورای عالی انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، پس از اتمام دومین دوره انتخابات شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی مرکز، اولین جلسه با حضور رییس، مدیران مرکز و اعضای منتخب شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید سجاد میرشجاعی رییس ستاد انتخابات مرکز با ارائه گزارشی از مشارکت حدود 90 درصدی اعضای هیئت مدیره و بازرسین مراکز وکلا و کارشناسان رسمی استان ها خبر داد و گفت: میانگین سنی منتخبین شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی مرکز حدود47 سال است.

در ادامه این جلسه، علی بهادری جهرمی رییس مرکز ضمن تبریک به منتخبین شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی به تبیین اهداف و چشم انداز آتی نهاد وکالت و کارشناسی رسمی در کشور پرداخت و در پایان این جلسه اعضای منتخب شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی کشور و روسای آن ها احکام خود را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در کشور انتخاب شدند

رؤسای شوراهای عالی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در کشور انتخاب شدند