مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-09دانش

جزییات نام نویسی در پذیرش بدون کنکور


سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به ثبت نام در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 گفت: اصلاحات دفترچه آزمون 26 مرداد منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، فاطمه زرین آمیزی افزود: ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 از پنجم مردادماه آغاز شده است و تا روز یکشنبه 2 شهریورماه 99 ادامه دارد.

زرین آمیزی یادآور شد: تاکنون 20 هزار و 849 نفر برای پذیرش در رشته‌های بدون کنکور ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با توجه به مصوبه جلسه 24 تیرماه 99 شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت می گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز چهارشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نام نویسی در پذیرش بدون کنکور

جزییات نام نویسی در پذیرش بدون کنکور