موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-09فناوري

چگونه با اپلیکیشن همراه کارت، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم؟


در اپلیکیشن همراه کارت، تنها با وارد کردن شماره تلفن می توانید قبض تلفن ثابت تمام شهرها را استعلام گرفته و اقدام به پرداخت آن کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در صفحه اصلی اپلیکیشن با لمس گزینه استعلام موبایل و تلفن، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت به دو صورت میان دوره و پایان دوره وجود دارد.

روش های مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت در همراه کارت چند راه مختلف برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت در همراه کارت ارائه شده است؛ پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه در این روش تنها با وارد کردن شماره تلفن و کد شهر می توانید صورتحساب تلفن ثابت را مشاهده و پرداخت کنید.

به طور مثال برای پرداخت قبض تلفن ثابت اصفهان باید کد 031 و شماره تلفن وارد شود.

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت تهران هم به این صورت است که با وارد کردن کد 021 در قسمت کد شهر و وارد کردن شماره تلفن می توانید قبض میان دوره و پایان دوره را مشاهده و پرداخت کنید.

پرداخت قبض تلفن ثابت با اسکن بارکد کافی است بارکد روی قبض تلفن ثابت را در همراه کارت اسکن کنید تا شناسه قبض و شناسه پرداخت از روی بارکد خوانده شده و به طور مستقیم به صفحه پرداخت قبض منتقل شوید.

بنابراین، به سادگی و بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت می توانید قبض تلفن خود را بسیار سریع پرداخت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با اپلیکیشن همراه کارت، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم؟

چگونه با اپلیکیشن همراه کارت، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم؟