مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-09اجتماعي

آغاز پویش «همدلی مؤمنانه» در نهضت ایران همدل به همت بهزیستی استان مرکزی


زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، از اجرای پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل، از روز عید غدیر تا پایان ماه صفر خبر داد و اظهار داشت: پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت ایران همدل همگام با سایر دستگاه ها و نهادهای فعال از عید غدیرخم با شعار کرامت علوی، شور حسینی در استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه خیران می توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به جامعه هدف بهزیستی هدیه کنند، ادامه داد: شماره  حساب 4151034541510242 بانک ملی و یا شماره کارت6367957075054093و کد# 7728*6655* آماده دریافت کمک های مردمی است.

بهزیستی افزود: در مرحله دوم رزمایش همدلی مومنانه و همزمان با دهه امامت و ولایت، کمک های نقدی و غیر نقدی را به ارزش بالغ بر 6 میلیارد و 53 میلیون ریال نذورات مردم در عید سعید قربان جمع آوری کرده است که این همدلی همچنان ادامه دارد و در اسرع وقت این کمک ها بین جامعه هدف توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «همدلی مؤمنانه» در نهضت ایران همدل به همت بهزیستی استان مرکزی

آغاز پویش «همدلی مؤمنانه» در نهضت ایران همدل به همت بهزیستی استان مرکزی