مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-09اقتصادي

احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان نیازمند اعتبار 100 میلیارد تومانی است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در گیلان اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان لازم است گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در گیلان اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان لازم است گفت: باغ موزه دفاع مقدس دارای ردیف بودجه ای مشخص نیست.

سرهنگ مصطفی پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن تربیت بدنی گیلان برگزار شد، ضمن بزرگداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاران طلایه داران حوزه فرهنگ هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در جبهه مقدم مقابله با جنگ نرم هستند و با انتشار اخبار درست به مردم آگاهی رسانی می کنند، افزود: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای استان گیلان با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم گفت: تبیین و مرور اهمیت و فرهنگ دفاع مقدس نیاز روزمره همه آحاد جامعه است و باید از گنجینه دفاع مقدس برای ادامه راه کشور در راستای سربلندی ایران گام برداریم.

ایران جز چند کشور اول دنیا در صنایع دفاعی است مصطفی پور با تاکید بر نهادینه کردن داشته ها و معارف فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یادآور شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان نیازمند اعتبار 100 میلیارد تومانی است

احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان نیازمند اعتبار 100 میلیارد تومانی است