مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-09پزشكي

تولید نخستین داروی ضد کرونا در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه تولید یکی از داروهای ضد کرونا برای اولین بار در کشور و در گیلان آغازشده است، گفت: شرکت سبحان دارو که یکی از موفق ترین شرکت های بازار دارویی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  فرهاد دلق پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 17 درصد از نیازهای دارویی کشور را در استان گیلان تولید می کنیم، اظهار کرد: در شرایط فعلی هم در حوزه های بهداشتی و تولیدات مربوط به این حوزه گام های مؤثری را برداشته  و درمجموع 32 واحد تولیدات دارویی، آرایشی و بهداشتی در گیلان در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه تولید یکی از داروهای ضد شرکت سبحان دارو به یاری حوزه سلامت و بهداشت درمان کشور شتافت، تصریح کرد: این شرکت باوجوداینکه محصولات ضدعفونی کننده در خط تولید خود نداشت به سرعت خط تولید خود را به محصولات ضدعفونی تغییر داد و روزانه 20 هزار ژل ضدعفونی تولید و توزیع کرد.

به گفته رییس سازمان صمت گیلان در حال حاضر 500 نفر نیروی فعال در این شرکت به صورت مستقیم مشغول بکار هستند، حوزه فعالیت این شرکت به صورت عمومی در دسته دارو های اعصاب و روان است.

شرکت داروسازی سبحان دارو یکی از شرکت های داروسازی تابعه گروه دارویی برکت واقع در شهر صنعتی رشت است، شرکت سبحان دارو در سال 1355 بانام شرکت آرایشی بهداشتی سویران و با مشارکت و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نخستین داروی ضد کرونا در گیلان

تولید نخستین داروی ضد کرونا در گیلان