مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-09دانش

اخذ مجوز 14 رشته جدید دانشگاه ملایر/ عقد قرارداد احداث خوابگاه


رییس دانشگاه ملایر از اخذ مجوز 14 رشته جدید در این دانشگاه طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: برای احداث خوابگاه 2 هزار و 500 نفری در ملایر با بخش خصوصی قرارداد منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر خسرو سایوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران با کمترین امکانات، بی ادعا و صبورانه حقایق و رخدادهای جامعه را به تصویر می کشند و با اطلاع رسانی به موقع جلوی بسیاری از خسران ها در جامعه را می گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه ملایر این دانشگاه را دومین دانشگاه بزرگ استان دانست و افزود: در حال حاضر 6 هزار و 43 دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا در 78 رشته در این دانشگاه تحصیل می کنند.

رییس دانشگاه ملایر با بیان اینکه این دانشگاه با 200 هیات علمی و 175 کارمند در 400 هکتار فضای فیزیکی فعالیت دارد گفت: طی دو سال گذشته اقدامات بی نظیری در این دانشگاه انجام شده که به سرانجام رساندن تعدادی از پروژه های نیمه کاره از مهمترین این اقدامات بوده است.

وی از اخذ مجوز 14 رشته جدید در این دانشگاه طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: این رشته ها شامل رشته های مقطع کارشناسی و ارشد و سه پژوهشکده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز 14 رشته جدید دانشگاه ملایر/ عقد قرارداد احداث خوابگاه

اخذ مجوز 14 رشته جدید دانشگاه ملایر/ عقد قرارداد احداث خوابگاه