مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-09سياسي

شورای پنجم به دنبال ساماندهی سازمانها و شرکت های شهرداری است


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، تاکید کرد: از ابتدای دوره  پنجم هدف ما ساماندهی سازمان ها و شرکت های شهرداری است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن رسولی در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا و در جریان بررسی اصلاح اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره پیشنهاد برای بند 4 ماده 6، گفت: فلسفه وجودی شرکت ساماندهی اصناف و مشاغل، اجرای بند 20 ماده 55 است.

در این بند در قالب مدیریت نظارت و راهبری بازارهای موقت (شامل بازار روز و نمایشگاه ها و…) به همکاری سایر حوزه ها و جلوگیری از فعالیت بازارهای غیرمجاز اشاره شده است.

چیزی به عنوان مشاغل سیار نداریم، اینکه بخواهیم در این باره وظیفه ای برای شرکت ساماندهی و مشاغل تعیین کنیم در مغایرت با قانون است.

رسولی در پاسخ به پیشنهاد نژاد بهرام مبنی بر حذف عبارت ساماندهی پیاده روها از متن اساسنامه نیز گفت: این شرکت اساساً برای ساماندهی مشاغل و صنایع ایجاد شده است.

این رویکرد برای ساماندهی پیاده‏ رو‎ها و رفع مزاحمت است و مغایرتی با قانون ندارد، باید تلاش کنیم از انسجام اساسنامه کاسته نشود.

رسولی درباره بند 8 اساسنامه نیز گفت: در این بند اشاره شده که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل از ظرفیت تشکل های صنفی و غیره، جهت واگذاری مدیریت واحدهای تحت پوشش یا مالکیت شرکت طبق قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای پنجم به دنبال ساماندهی سازمانها و شرکت های شهرداری است

شورای پنجم به دنبال ساماندهی سازمانها و شرکت های شهرداری است