مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-09بين الملل

قرائت فرانسه از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی مطابق گزارش ما بود


رییس سازمان هواپیمایی کشوری از قرائت اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در فرانسه و مطابقت آن با گزارش نهایی این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رییس این سازمان ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اکراینی در تهران، آخرین وضعیت رسیدگی به این سانحه و همچنین سانحه ناشی از ایجاد مزاحمت هواپیماهای نظامی آمریکایی برای هواپیمای مسافری ایران در سوریه را تشریح کرد.

خلبان دهقانی زنگنه، با اشاره به اینکه روند بررسی سانحه هواپیمای اکراینی در تطابق با استانداردهای ایکائو و مقررات ملی ادامه داشته و به پیشرفتهای خوبی رسیده، افزود: هدف از بررسی سانحه، کشف علل وقوع آن و ارائه توصیه ها با هدف پیشگیری از رخداد مجدد آن است.

وی تصریح کرد: در همین راستا، جعبه های سیاه در لابراتوار فرانسه بازخوانی شده و سازمان امکان مشارکت و مشاهده فرایند را برای تمامی کشورها و سازمان های ذینفع و علاقمند فراهم و صحت و حرفه ای بودن اقدامات سازمان در تطابق با استانداردهای ضمیمه 13 کنوانسیون شیکاگو توسط نهادهای بین المللی ذی صلاح تأیید شده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: اطلاعات جعبه های سیاه، تأیید کننده اطلاعاتی است که در گزارش پیشرفت تحقیقات سازمان منتشر شده بود و برخی جزییات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت فرانسه از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی مطابق گزارش ما بود

قرائت فرانسه از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی مطابق گزارش ما بود