مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-09فرهنگي

مجموعه جانگو بانگو تولید دیجیتون به کارگردانی احسان مهدی رونمایی شد


دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده ی سرگرمی دیجیتال کودک از مجموعه «جانگو بانگو» با هدف تامین نیازهای سرگرمی، آموزشی و تربیتی کودک و نوجوان رونمایی کرد.

- دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده ی سرگرمی دیجیتال کودک از مجموعه جانگو بانگو با هدف تامین نیازهای سرگرمی، آموزشی و تربیتی کودک و نوجوان رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام روابط عمومی دیجیتون، جانگو بانگو مجموعه ای با ژانر علمی-تخیلی و ماجراجویی است که در تاریخ 18 مرداد 99 به مناسبت عید سعید غدیر خم، به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان مهدی و با صاحب امتیازی دیجیتون رونمایی شد.

مجموعه جانگو بانگو چه مجموعه ای است؟ مرجان مروستی، متین رجبی، ثنا ماکویی و آیسل معصومی از بازیگران این مجموعه هستند که در اپیزودهای مختلف نقش آفرینی می کنند.

تماشا و دانلود مجموعه جانگو بانگو داستان و موضوع مجموعه جانگو بانگو چیست؟ مجموعه جانگو بانگو ما را به دنیای ناشناخته و پر از داستان های شگفت انگیز سیارات جدید می برد.

این مجموعه داستان پرفسوری به نام جانگو بانگو است که در تلاش برای کشف سیارات ناشناخته سفینه ای را به فضا ارسال می کند.

سفینه پروفسور جانگو بانگو 3 سیاره جدید با نام های فوتبالیوم، زیستانیوم و کارتونیوم کشف می کند که هر کدام ماجراهای شنیدنی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه جانگو بانگو تولید دیجیتون به کارگردانی احسان مهدی رونمایی شد

مجموعه جانگو بانگو تولید دیجیتون به کارگردانی احسان مهدی رونمایی شد