مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-09سياسي

کتاب زندگینامه «آیت الله باریک بین» در قزوین رونمایی شد


در مراسمی با حضورسردار عبدالله عراقی، رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و استاندار قزوین کتاب زندگینامه مرحوم «آیت الله باریک بین» در قزوین رونمایی شد.

- قزوین- در مراسمی با حضورسردار عبدالله عراقی، رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و استاندار قزوین کتاب زندگینامه مرحوم آیت الله باریک بین در قزوین رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز یکشنبه در مراسمی با حضور سردار عبدالله عراقی، رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، جمالی پور استاندار قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولان از کتاب زندگینامه مرحوم آیت الله هادی باریک بین در استانداری قزوین رونمایی شد.

روح الله شریفی مسئول ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: کتاب مرحوم آیت الله باریک بین یکی از مهمترین کتبی است که تاکنون منتشر شده و زندگینامه شخصیت بزرگواری که عمر با برکت خود را در مسیر دین و احکام اسلامی سپری کرد به تألیف درآمده است.

وی گفت: نویسنده این کتاب، زینب بروهان از فارغ التحصیلان دانشگاه های استان قزوین است که تدوین این کتاب به عنوان پایان نامه این دانشجو در ردیف کتب برگزیده بنیاد در کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب زندگینامه «آیت الله باریک بین» در قزوین رونمایی شد

کتاب زندگینامه «آیت الله باریک بین» در قزوین رونمایی شد