مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-10ورزشي

برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021


دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته در صورتی سال آینده میلادی برگزار خواهد که برگزاری پارالمپیک توکیو از برنامه کمیته بین المللی پارالمپیک خارج شود.

- سازمان جهانی پاراوالیبال از دوسال پیش برگزاری لیگ جهانی این رشته با حضور 6 تیم از بهترین های جهان را در برنامه قرار داد.

اولین دوره این رقابت ها سال 2018 میلادی با حضور تیم های ملی آمریکا، روسیه، آلمان، اوکراین و بوسنی در ایران و به میزبانی تبریز برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی کشورمان هم به پایان رسید.

قرار بود دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته هم سال جاری میلادی به میزبانی کشورمان برگزار شد که به دلیل کرونا و شیوع و گستردگی این ویروس لغو شد.

بنا به اعلام سازمان جهانی والیبال نشسته، دومین دوره لیگ جهانی این رشته به سال آینده میلادی موکول شد با این حال برگزاری این مسابقات در زمان جدید هم منوط به بازی های پارالمپیک است و برگزاری شدن یا نشدن این بازی ها.

هادی رضایی دبیرکل پاراوالیبال در منطقه آسیا و اقیانوسیه در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه برگزاری پارالمپیک 2020 توکیو به دلیل کرونا به سال آینده میلادی موکول شد، گفت: این جابه جایی در حالی انجام شد که رقابت های انتخابی برای بازی های پاراآسیایی 2022 هم باید سال آینده میلادی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021

برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021