مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-10بين الملل

اتهام زنی مشاور کاخ سفید به ایران، چین و روسیه


مشاور امنیت ملی آمریکا به طور تلویحی با متهم کردن چین، ایران و روسیه به تلاش برای مداخله در انتخابات 2020 آمریکا مدعی شد که هرگونه مداخله در این انتخابات با پیامدهای سنگینی روبه رو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا به طور تلویحی ایران و چین و روسیه را به مداخله در انتخابات ایالات متحده متهم کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در گفت وگو با برنامه Face the Nation   شبکه سی بی اس با متهم کردن ایران، روسیه و چین به مداخله در انتخابات آتی ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت: خواه، (مداخله) از سوی چین یا روسیه یا ایران باشد، ما آن را تحمل نخواهیم کرد .

این مقام آمریکایی هشدار داد، هرکشور ثالثی که در انتخابات آتی آمریکا مداخله کند، صرفنظر از حمایت از دونالد ترامپ یا جو بایدن نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، با پیامدهای شدیدی مواجه خواهند شد .

سازمانهای اطلاعاتی آمریکا روز جمعه هفته گذشته، با ارائه گزارشی مدعی شدند که روسیه ترجیح می دهد که ترامپ مجدداً در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود و این در حالی است که چین و ایران تمایل به شکست ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری 2020 آمریکا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی مشاور کاخ سفید به ایران، چین و روسیه

اتهام زنی مشاور کاخ سفید به ایران، چین و روسیه