مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-10اجتماعي

1040 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی ثبت نام کردند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: از آغاز فرآیند ثبت نام (اول مردادماه) یک هزار و 40 دانش آموز و نوآموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی استان ثبت نام کردند.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام این خبراظهار کرد: فرآیند ثبت نام دانش آموزان با نیازهای از اول مردادماه در دوره های مختلف تحصیلی آغاز و تا 31 شهریور ماه جاری ادامه دارد.

وی اعتماد خانواده ها را برای آموزش و پرورش مهم واساسی دانست و افزود: پیش بینی می شود بیش از یک هزار و 400 دانش آموز با نیاز ویژه در سال تحصیلی 1400-1399 در مدارس و مراکز با نیازهای ویژه استان ثبت نام کنند.

وی گفت: آینده خوب برای دانش آموزان با نیازهای ویژه با برنامه ریزی و پیش بینی نیازهای آینده آنها شروع می شود و چنین برنامه ای مستلزم توجه به سطح متفاوت نیازها و توانایی آنان در امر آموزش است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: نیروهای متخصص در مدارس و مراکز با نیازهای ویژه استان با بهره گیری از شیوه ها و راهبردهای نوین آموزشی در مسیر فراهم کردن نیازهای ویژه آموزشی دانش آموزان و ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و حمایتی به آنان فعالیت دارند.

رنجبر با بیان اینکه تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه سخت، پیچیده و تخصصی است، تصریح کرد: با عادی سازی و همزیستی در کنار همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1040 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی ثبت نام کردند

1040 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی ثبت نام کردند