مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-10ورزشي

علی نژاد: توسط سربازان گمنام امام زمان فساد در فوتبال را پیگیری می کنیم


معاون وزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جوایز مدال آوران قهرمانی آسیا و جهان سال 97 به زودی از طریق وزارت ورزش و جوانان به حساب ورزشکاران واریز خواهد شد.

- معاون وزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جوایز مدال آوران قهرمانی آسیا و جهان سال 97 به زودی از طریق وزارت ورزش و جوانان به حساب ورزشکاران واریز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علینژاد در حاشیه مراسم رونمایی از وب سایت فدراسیون انجمن های ورزشی و در جمع خبرنگاران در خصوص پاداش مدال آوران قهرمانی آسیا و جوانان سال 97 اظهار کرد: جوایز بازی های آسیایی سال 97 که 82 میلیارد تومان بود پرداخت شده و تنها جوایز مدال آوران قهرمانی آسیا و جهان 97 باقی مانده است که در جمع بندی نهایی 22 میلیارد تومان است که با تامین 5 میلیارد تومان برای 13 فدراسیون قرار است پاداش مدال آوران برای این که مالیاتی از آنها کسر نشود، توسط وزارت ورزش و جوانان به حساب ورزشکاران به زودی واریز خواهد شد.

وی درباره دستمزد برانکو و دستیارانش گفت: دستمزد برانکو و دستیارانش یک میلیون و 600 هزار یورو بوده که دستمزد یکی دستیارش توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شود و برای دو دستیار دیگر به فیفا نامه زده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: توسط سربازان گمنام امام زمان فساد در فوتبال را پیگیری می کنیم

علی نژاد: توسط سربازان گمنام امام زمان فساد در فوتبال را پیگیری می کنیم