مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-10حوادث

معمای مرگ پرهام در سی وسه پل؛ خفگی یا برق گرفتگی؟


سیزدهمین روز مرداد بود که پرهامِ 12 ساله، حین بازی بر روی دهانه های پایین سی و سه پل، در آب کم عمق زنده رود افتاد و جان باخت.

حالا خانواده اش می گویند که این قهرمان واترپلو، - ایسنا/اصفهان سیزدهمین روز مرداد بود که پرهامِ 12 ساله، حین بازی بر روی دهانه های پایین سی و سه پل، در آب کم عمق زنده رود افتاد و جان باخت.

حالا خانواده اش می گویند که این قهرمان واترپلو، نه به خاطر خفگی در آب بلکه بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده و فرزندشان هم اولین و آخرین قربانی برق گرفتگی در این محدوده نبوده؛ نهادهای مسئول اما هنوز این موضوع را به صورت قطعی تایید نکرده اند.

اولین خبری که در آن حادثه مرگ پرهام قلمکاریان منتشر شد، 14 مرداد ماه و به نقل از غفور راستین، رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان بود.

او در گفتگو با یکی از خبرگزاری های رسمی اعلام کرد: به گفته شاهدان عینی این پسر ابتدا دچار برق گرفتگی شد و به همین دلیل به رودخانه سقوط کرد.

تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی اقدامات درمانی اولیه را برای این مصدوم انجام و سپس به بیمارستان شریعتی انتقال دادند که در نهایت این نوجوان جانش را از دست داد.

ایسنا همان روز با محمد علی اکبری، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تماس گرفت تا چند و چون خطر برق گرفتگی در سی وسه پل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای مرگ پرهام در سی وسه پل؛ خفگی یا برق گرفتگی؟

معمای مرگ پرهام در سی وسه پل؛ خفگی یا برق گرفتگی؟