مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-10حوادث

سالیانه چند نفر در تهران به قتل می رسند؟


به گفته رییس پلیس آگاهی پایتخت، سالیانه بسیار کم‌تر از 100 نفر در پایتخت به قتل می‌رسند و در این باره نگرانی‌ای وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سردار علیرضا لطفی گفت: قتل یکی از جرائم جنایی است که بسیار برای مردم، پلیس و دستگاه قضا حائز اهمیت است بنابراین از لحظه اعلام جرم، اداره دهم پلیس آگاهی و مرکز تشخیص هویت دست به کار می‌شوند.

ساعات اولیه وقوع قتل، ساعت طلایی است و پلیس از همان لحظه بررسی را شروع می‌کند.

وی افزود: در مجموع در کلان شهر تهران، بالعکس تصور عموم، قتل زیادی اتفاق نمی‌افتد و در سال‌ها اخیر این روند رو به کاهش است.

سردار لطفی در پاسخ به این سوال که سالیانه چند قتل در پایتخت رخ می‌دهد، اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری، در حوزه قتل سه درصد کاهش جرم نسبت به سال گذشته داشتیم؛ این درحالی است که عدد کلی بسیار کم‌تر از 100 قتل سالیانه در پایتخت است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه پرونده قتل پیچیده‌ای در تهران نداشتیم، گفت: در سال جاری، 95 درصد از جرائم قتل، توسط پلیس کشف شده اند و در روز‌های آتی این آمار به 100 درصد نیز می‌رسد.

این مقام ارشد انتظامی درباره جایگاه پایتخت در مقایسه با سایر شهر‌ها و کشور‌ها اظهار کرد: از بررسی آمار نیروی انتظامی و مقایسه جهانی متوجه شدیم، با وجود اینکه ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیانه چند نفر در تهران به قتل می رسند؟

سالیانه چند نفر در تهران به قتل می رسند؟