مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-11سياسي

12 قبضه سلاح قاچاق در حوزه محیط زیست شاهرود کشف شد


رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه 12 قبضه سلاح قاچاق در حوزه محیط زیست این شهرستان کشف شده است، گفت: در این راستا 33 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر قربانلو صبح سه شنبه در مراسم تقدیر از محیط بانان نمونه شاهرود به میزبانی اداره محیط زیست این شهرستان ضمن بیان اینکه از ابتدای فروردین امسال تاکنون 12 قبضه سلاح قاچاق در حوزه محیط زیست شاهرود کشف شد، ابراز داشت: به جرئت می توان گفت طی سال جاری هیچ اداره ای در سطح کشور این تعداد سلاح قاچاق کشف نکرده است.

وی ضمن بیان اینکه عملکرد محیط بانان شاهرودی شایان تقدیر است، افزود: یکی از وظایف ذاتی محیط بانان حفاظت و حراست از حیات وحش منطقه است که خوشبختانه در این حوزه محیط بانان خوش درخشیدند و اثبات کردند از هیچ تلاش فروگذار نمی کنند.

رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه طی بازه مذکور با تلاش محیط بانان 33 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، ابراز داشت: این متخلفان در حین شروع به شکار و یا شکار مورد شناسایی قرار گرفتند که باید گفت محیط زیست به طور جد با این متخلفان برخورد می کند.

قربانلو بابیان اینکه محیط بانان نه در عرصه شکار و صید بلکه در اطفای حریق مناطق چهارگانه حیات وحش نیز حضور فعال دارند، تصریح کرد: در آخرین مورد 12 مردادماه امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 قبضه سلاح قاچاق در حوزه محیط زیست شاهرود کشف شد

12 قبضه سلاح قاچاق در حوزه محیط زیست شاهرود کشف شد