مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-11دانش

بسیج دانشجویی فیروزآباد فارس آماده کمک رسانی به مردم بیروت است


حسین ریاحی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اعلام آمادگی جهت کمک رسانی به مردم بیروت در پی حادثه انفجار گفت: - مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد فارس گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آمادگی خود را برای اعزام گروه های جهادی جهت کمک رسانی به مردم بیروت در پی حادثه انفجار اعلام می کند.

حسین ریاحی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اعلام آمادگی جهت کمک رسانی به مردم بیروت در پی حادثه انفجار گفت: جان باختن و زخمی شدن تعدادی از مردم عزیز و مقاوم لبنان در پی انفجار بندر بیروت موجب تأثر و اندوه فراوان امت اسلامی شد.

ریاحی مطرح کرد: ملت ایران، کمک های جوانان لبنانی در حادثه سیل خوزستان و حضور در کنار جوانان ایران در مقابله با ویروس کرونا را که به دعوت رهبر جبهه مقاومت اسلامی جناب آقای سید حسن نصرالله صورت گرفت، از یاد نبرده است و کمک به ملت لبنان را وظیفه انسانی و الهی خود می داند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد استان فارس بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد و گروه جهادی شهید شهریاری آمادگی خود را جهت هماهنگی و اعزام گروه های جهادی برای کمک رسانی و ایجاد همبستگی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی فیروزآباد فارس آماده کمک رسانی به مردم بیروت است

بسیج دانشجویی فیروزآباد فارس آماده کمک رسانی به مردم بیروت است