مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11دانش

برگزاری تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان با همت معاونت فرهنگی این دانشگاه و به صورت مجازی برای دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان با همت معاونت فرهنگی این دانشگاه و به صورت مجازی برای دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (21 مردادماه) در بازدید از دفتر ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان از 15 اسفندماه سال گذشته، خدمات مجازی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه و نواقص موجود نیز تا 15 فروردین امسال رفع شد، اظهار کرد: این دانشگاه کلاس های خود را با مشارکت بالای دانشجویان به صورت مجازی برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت دانشجویان، ارائه خدمات مجازی فرصتی را برای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایجاد کرد که فعالیت در فضای مجازی را گسترده کند، افزود: با توجه به اینکه احتمال شیوع مجدد بیماری کرونا در استان وجود داشت، باید همه رویکردهای این دانشگاه به سمت خدمات مجازی سوق داده می شد.

این مسئول در رابطه با برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان در دوران کرونایی، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان فعالیت های مختلف فرهنگی در حوزه مجازی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان

برگزاری تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان