مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-11سياسي

نقش تشکل ها در کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، به نقش پررنگ پویش های مردمی، تشکل ها و خیریه ها در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا اشاره و از آن تقدیر کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، به نقش پررنگ پویش های مردمی، تشکل ها و خیریه ها در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا اشاره و از آن تقدیر کرد.

مسیح الله سلطانی در گفت وگو با ایسنا، 22 مرداد، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را فرصتی برای قدردانی از تلاش های ارزشمند تشکل ها و خیریه ها دانست و گفت: این روز فرصت مغتنمی است به منظور قدردانی از تلاش ها و نقش آفرینی تشکل های مردم نهاد، خیریه ها و پویش های مردمی و در مجموع هرگونه فعالیت داوطلبانه مردمی که با درکی عمیق و آگاهانه از موضوعات جامعه و شور نشأت گرفته از شعور اجتماعی آنان، در حوادث گوناگون، سوانح و بلایا در کنار مردم و در خدمت به هم نوعان خود بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

وی افزود: همه ساله به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برنامه های مختلفی در سطح استان برنامه ریزی و اجرا می شد، اما امسال به دلیل شرایط کرونایی این برنامه ها از جمله نشست ها و جلسات هم اندیشی برگزار نشد.

این مسئول گفت: امسال با رویکردی متفاوت پویش های مردمی، تشکل ها و خیریه ها برنامه های خود را به سمت حمایت از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تشکل ها در کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است

نقش تشکل ها در کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است