مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-12پزشكي

فعالیت های کتابخانه های همدان از سرگرفته شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اعلام کرد: فعالیت کتابخانه های عمومی استان براساس شرایط جدید و با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اعلام کرد: فعالیت کتابخانه های عمومی استان براساس شرایط جدید و با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شد.

دکتر عاطفه زارعی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: پس از برداشتن محدودیت های اعمالی از طرف ستاد استانی مبارزه با کرونا، فعالیت کتابخانه های عمومی استان نیز براساس شرایط جدید و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سر گرفته شد اما تمامی برنامه های جانبی و فرهنگی مانند نشست های کتابخوانی، خوانش کتاب و قصه گویی که قبلاً برگزار می شد، فعلاً تعطیل است و این برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام بخش های کتابخانه های استان به جزء قسمت هایی که مختص کودکان و نوجوانان، نابینایان و کم شنوایان است، در حال حاضر در استان فعال هستند البته در بخش کودک و نوجوان والدین می توانند برای فرزندان خود کتاب به امانت ببرند.

زارعی در رابطه با محدودیت های اعمالی در کتابخانه های استان توضیح داد: ظرفیت سالن های مطالعه کاهش پیدا کرده، فاصله اجتماعی دو متری رعایت شده و بر روی هر میز هم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کتابخانه های همدان از سرگرفته شد

فعالیت های کتابخانه های همدان از سرگرفته شد