مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-12اجتماعي

خواب ناآرام کنکوری ها


داستان کنکور امسال به حدی عجیب و پیچیده شده که حتی غیرکنکوری ها هم منتظر اعلام نتیجه قطعی برگزاری یا عدم برگزاری کنکور سراسری 99 هستند، اما فقط باید کنکوری باشی تا حال آنها را درک کنی.

- ایسنا/اصفهان داستان کنکور امسال به حدی عجیب و پیچیده شده که حتی غیرکنکوری ها هم منتظر اعلام نتیجه قطعی برگزاری یا عدم برگزاری کنکور سراسری 99 هستند، اما فقط باید کنکوری باشی تا حال آنها را درک کنی.

ویروس کرونا در کنار و ترس و نگرانی هایی که ایجاد کرده، این روزها خواب آرام را از چشمان پشت کنکوری ها و کنکور اولی ها گرفته و می گویند این تجربه تلخ به راحتی از ذهن آنها پاک نمی شود.

اگرچه کنکور دکتری و کارشناسی ارشد 99 با تمام فراز و نشیب ها و مخالفت ها، سرانجام برگزار شد، اما حالا تنها یک هفته مانده به زمان تعیین شده کنکور سراسری 99، درحالیکه مجلس شورای اسلامی، وزیر علوم و بهداشت از پیشنهاد یک هفته تعویق کنکور خبر دادند، اما تصمیم گیری قطعی به ستاد ملی مقابله با کرونا واگذار شد که آن هم روز گذشته آب پاکی را بر روی دست مخالفان برگزاری کنکور و کنکوری ها ریخت و تاریخ برگزاری کنکور بدون تغییر ماند ، سرتیتر خبراهای روز گذشته (سه شنبه) شد و تیر خلاصی به سمت پشت کنکوری هایی که منتظر لغو کنکور بودند، روانه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب ناآرام کنکوری ها

خواب ناآرام کنکوری ها