مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12سياسي

مسابقات قرآن همسران و فرزندان کارکنان پایور در قزوین آغاز شد


مرحله منطقه ای بیستمین دوره مسابقات کارکنان پایور، فرزندان و خواهران شاغل نیروی زمینی در قزوین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله منطقه ای بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران کارکنان پایور و فرزندان بالای 15 سال و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش در منطقه قزوین و زنجان شامل یگان های لشگر 16، تیپ 116 قزوین، تیپ 216 زنجان و آمادگاه زنجان، هوانیروز و آمادگاه آبیک و بیمارستان قزوین از امروز چهارشنبه در لشکر 16 زرهی قزوین آغاز شد.

در این مرحله از مسابقات تعداد 77 نفر در رشته های ترتیل، تحقیق، اذان، تفسیر، مفاهیم و حفظ کل قرآن و سایر جز های قرآن امروز در محل لشکر 16 زرهی و تیپ 116 قزوین با هم رقابت می کنند.

منتخبان اول تا سوم هر رشته به مرحله بعدی سراسری نیروی زمینی ارتش که در شهریور ماه به صورت غیر حضوری به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

داوری این مسابقات را آقایان مجید وفاپور، حمید عابدیها، محمود میرزایی و خانم ها ناهید چراغی، فاطمه افشار ایرانی و حمیده اصفهانی بر عهده دارند.

در مراسم افتتاحیه مسابقات حجت الاسلام علی نوری رییس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام کربلایی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین و جمعی از خانواده ها ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن همسران و فرزندان کارکنان پایور در قزوین آغاز شد

مسابقات قرآن همسران و فرزندان کارکنان پایور در قزوین آغاز شد