مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-12سياسي

ضرورت اجرای مانور تنظیف در پارس آباد


با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت حداکثری بهداشت مخصوصاً از سوی دستگاه های اجرایی، انتظار داریم شهرداری به اجرای مانور تنظیف شهری اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم امامی صبح چهارشنبه در جلسه ای که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر پارس آباد برگزار شد از حمایت فرمانداری پارس آباد با شهرداری در جهت آبادانی شهر خبر داد و عنوان کرد: در صورت همت شهرداری و شورای شهر برای آبادانی پارس آباد، فرمانداری نیز مشارکت های لازم را در جهت تحقق مطالبات مردم انجام خواهد داد.

وی خواستار رسیدگی جدی به وضعیت بهداشتی معابر و خیابان ها شد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت حداکثری بهداشت مخصوصاً از سوی دستگاه های اجرایی، انتظار داریم شهرداری با بلوک بندی شهر مانور تنظیف را در سطح شهر برگزار کند.

فرماندار شهرستان پارس آباد رسیدگی به منظر شهری و زیباسازی شهر را عاملی در افزایش روحیه و نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: مبلمان و سیما و منظر شهری، المان سازی و رسیدگی به آسفالت، توجه به تفرجگاه ها و ساماندهی ورودی های شهر نیاز به توجه ویژه دارد.

امامی خواستار ارائه ایده و طرح های جدید از سوی شورای شهر برای تحول در وضعیت شهر شد و بیان کرد: برای ایجاد تغییر در شهر و زیباسازی آن مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط همراه با همکاری مردم لازم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای مانور تنظیف در پارس آباد

ضرورت اجرای مانور تنظیف در پارس آباد