مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-12فرهنگي

اکران دَرهم و بر هم این روزهای سینما


سینماداران در روزهایی که کمتر تماشاگری پا به سالن سینما می گذارد، سراغ فیلم های پرفروش سال های اخیر رفته اند تا بلکه از این مهلکه کم فروشی اندکی نجات یابند، - سینماداران در روزهایی که کمتر تماشاگری پا به سالن سینما می گذارد، سراغ فیلم های پرفروش سال های اخیر رفته اند تا بلکه از این مهلکه کم فروشی اندکی نجات یابند، اما به نظر می آید این راه هم چندان کارساز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از همان زمانی که فیلم شنای پروانه پس از سه هفته اکران نتوانست تعداد تماشاگر قابل قبولی را به سینما بکشاند، واضح و مبرهن بود که هر فیلم دیگری هم بیاید وضع همین است و سینماها یا باید تعطیل شوند یا با تعداد کم مخاطب کجدار و مریز طی کنند.

اما در ادامه اکران چند فیلم جدیدی که در هفته های گدشته مصوب شدند، اخیرا در بعضی سینماها چند فیلم کمدی و اجتماعی که در زمان خود پرفروش بودند روی پرده آمده اند تا شاید این ها جذب مخاطب کنند؛ فیلم هایی مثل فروشنده و جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی، نهنگ عنبر سامان مقدم، ورود آقایان ممنوع رامبد جوان و آینه بغل منوچهر هادی.

طبق اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) هر کدام از این فیلم ها تا به حال یکی دو بلیت بیشتر نفروخته اند ضمن اینکه هنوز بعضی از آن ها در شبکه های ماهواره ای در حال پخش هستند و خیلی راحت در دسترس قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران دَرهم و بر هم این روزهای سینما

اکران دَرهم و بر هم این روزهای سینما