مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-12اقتصادي

آغاز صادرات سیب زمینی از گمرک بیله سوار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: براساس اهداف تعیین شده برای صادرات 150 هزار تن مازاد محصول سیب زمینی استان اردبیل، طی روزهای اخیر صادرات این محصول از گمرک بیله سوار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی ظهر امروز در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان اردبیل اظهار کرد: براساس اهداف تعیین شده برای صادرات 150 هزار تن مازاد محصول سیب زمینی استان اردبیل، طی روزهای اخیر صادرات این محصول از گمرک بیله سوار آغاز شد.

وی افزود: طبق پیش بینی کارشناسان، امسال 850 هزار تن محصول سیب زمینی از مزارع استان اردبیل برداشت می شود که 120 تن آن از گمرک بیله سوار صادر خواهد شد.

باید از اخلال در ادامه صادرات سیب زمینی جلوگیری کرد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین 200 هزار تن برای مصرف داخلی استان در نظر گرفته شده و باقی مانده محصول سیب زمینی نیز به سایر استان ها فرستاده می شود.

عزیزی بیان کرد: باید با تلاش اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان و حمایت مسؤولین استانی، صادرات افزایش پیدا کند و با اطلاع رسانی به موقع موانع و مشکلات احتمالی، از هرگونه اخلال در ادامه صادرات سیب زمینی جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صادرات سیب زمینی از گمرک بیله سوار

آغاز صادرات سیب زمینی از گمرک بیله سوار